Összes oldalmegjelenítés

2012. május 7., hétfő

Szuperhold......


Nem tudom hogy vagytok vele,már akik figyelték,esetleg fotózták...
Lehet,hogy csak én nem láttam  különbséget a legutóbbi telihold és a mostani között.Na jó..talán picit fényesebb volt.Az a távolság amivel közelebb vonult el az adatok szerint,azt emberi szem nem érzékeli....Mindegy ,szuper Szuperhold volt, elképzeltem a milliónyi teleobjektívet amik ráfókuszáltak fényes kísérőnkre,és mögöttük a beállításokkal variáló fotósokat...és ez jó volt...azaz szuper volt.




Így indult,kicsit aggódtam,hogy fátyolba vész az egész..








ff



8 megjegyzés:

  1. Furcsa, de nekem az első tetszik inkább. Talán pont azért mert olyan felhős. Ügyes voltál, én bezzeg úgy elfelejtettem mint a sicc.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Pingu!Nekem is Manóvezér szólt,különben elfelejtettem volna.

      Törlés
  2. Jók lettek a képek, az meg pláne tetszett, amit írtál a sok teléről! Milyen igaz... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Dani!Amikor kinn kucorogtam a sötétben az erkélyen,akkor gondoltam rájuk.

      Törlés
  3. Hú, nekem is az első jön be a legjobban. Olyan misztikus. Gratulálok. :)

    VálaszTörlés
  4. Nekem az első és a FF változat tetszik.Ám mindegyik kép nagyon jó!Legszebb-és legközelebb-a Hold a kékórában volt.

    VálaszTörlés
  5. Köszi Miklós!,és azt is,hogy szóltál,mert lemaradtam volna.Sajnos a kék órában,még nem költöztem ki az erkélyre.Kár...

    VálaszTörlés