Összes oldalmegjelenítés

2012. július 12., csütörtök

Tihany.....


Siófoki sétaként indult,Tihany lett belőle...
Épp annyi idő volt hajóindulásig,hogy eltrappoljunk a vasútállomástól a kikötőbe,kicsit körülnéztünk,és beszállás...
Nem volt akkora hőség mint az előző napokban,már  fél fokkal kevesebb volt...
Tibor odaadta a polár szűrőjét,hogy kipróbáljam,örültem is nagyon(nekem semmilyen szűrőm sincs...még!), kegyetlenül szikrázott a Nap,a víz meg visszatükrözte. Izgultam is miket alkotok vele,mert ugye az majd otthon derül ki...
Jó kis kirándulás volt.Jajjjj...és nem utolsó sorban sűrűn emlegettük a munka hős rabszolgáit...akik nem tudtak eljönni!!!!!




Kikötő...polárszűrő indul
A "csókos" hajó




Egy kis szerkezet...












Tépetten
Szemben a széllel...
Már Tihany

A kishal is hal....

Csuporkák
Fából faragott...királyfi?
Ősrégi porta
Még az ablak is kirakat
A fohász útja 
Mézeskalács házikó?
Lefelé a hegyről
Horgászok! jó a "fogás"?
Felhőcsoda.





10 megjegyzés:

  1. Szép nap volt, nagyon jól éreztük magunkat, köszönjük. :)
    Jók lettek a képek. (milyen az új obi??????)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi....és elmaradt a víztorony...no majd legközelebb!

      Törlés
  2. Figyeltétek,milyen gyorsan ment a hajó?Dolgoztak a rabszolgák... :-) Jó kis kirándulás lehetett,teszenek a képek!

    VálaszTörlés
  3. Szépek a képek Marcsi! De jó volt nektek! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Dani!sajnálhatod..,no de nem fájdítom a szíved...

      Törlés
  4. Ha belegondolok, hogy közben mit össze rabszolgáltam.... Biztosan nagyon jó lehetett nektek. Legalább a képeken keresztül ott voltam egy kicsit. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó volt bizony,és örültem volna,ha velünk vagy....lesz még alkalom.

      Törlés
  5. Jó képek, a Csuporkák a szívem gyöngye!:-)) Új obi? :-))

    VálaszTörlés