Összes oldalmegjelenítés

2012. augusztus 26., vasárnap

Földvári katolikus templom...

Nemrégiben jártam ott.A parkban sétálva találtam rá,annyira benőtték a fák,alig lehet látni. Totál verőfény,és hőség.Jól esett volna bemenni ebbe a szép kis templomba,nem csak körbejárni,és bekukucskálni.Imáim meghallgatásra találtak.  Éppen az objektívemet próbáltam beszuszakolni a kovácsoltvas kapu  résén,kattant a zár-megijedtem kicsit, nem hallottam lépéseket-kinyitotta valaki az ajtót.Bemehettem.A kinti erős napfénytől ragyogtak az ólomüveg ablakok...
























6 megjegyzés:

  1. Szép fotókat készítettél, látványosak a festett ablakok. :)

    Én mostanában nem voltam ilyen szerencsés. Itt a fővárosban alig akad templom, ahová misén kívül be lehetne menni. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök,hogy tetszenek.
      Ez így van,itt is ez a jellemző. Szerintem megszánták a bolond fotóst...

      Törlés
  2. Nagyon szép fotók, az ablakok különösen tetszenek, a "Mihály" a kedvencem!:-))

    VálaszTörlés