Összes oldalmegjelenítés

2012. szeptember 20., csütörtök

Vác....utcarészletek

Nemrégiben jártam ott.Nagyon hangulatos a város.A Fő térről nyíló utcák lejtősen futnak le a Duna partjára. Jó volt bóklászni a szűk kis utcákban,és  a lépcsőkön. Tetszik az is,hogy meghagyták a régi házak homlokzatait,és így újítják fel őket.
Nem is olyan könnyű várost fotózni,hogy ne legyen nagyon képeslapos,de mégis ott legyen..ahogy láttam.
Megpróbáltam.



Fő tér




Szent Hedvig




Görög templom






Idill partvissal











Titkos ima













16 megjegyzés:

  1. Na mostmár tényleg el kell mennem Vácra. Ez már a harmadig blogbejegyzés amit látok a városról, és mind nagyon tetszett! Alulról a nyolcadik kép, az akár valamelyik tengerparti mediterrán városban is készülhetett volna. Jó lett a sorozat! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Irma!A partvisos? Attól lett olyan mediterrán ugye?...Lesz még,csak nem akartam többet egyszerre.

      Törlés
    2. Az is jó, de én arra gondoltam amikor mennek fel a lépcsőn.

      Törlés
  2. Szia Marcsi! Érdekes , hogy Vácon sokat járok de nem sokszor szálltam ki az autóból. A képeidet elnézve mostmár erős késztetést érzek egy kis barangoláshoz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök,hogy kedvet csináltam egy kiránduláshoz.

      Törlés
  3. Nekem is a Mediterraneum jutott eszembe.No meg az,hogy egyszer "csapatosan"is mehetnénk.Megérné!Nagyon tetszik a sorozat.
    A két leghíresebb épületről (Székesegyház,és a dunaparti Rácsos Palota (mi is az?)-ról nem készült kép.Majd legközelebb?

    VálaszTörlés
  4. Görög templom, kerítés és Titkos ima... nekem ezek nagyon!

    VálaszTörlés
  5. Ég a bőr a képemről. A múltkor úgy jöttem vissza Vácról, hogy a közhelyeken kívül nem tudtam mit fotózni. Erre Marcsi elmegy és olyan dolgokat lát, amit én észre sem vettem.
    A partvisos kapualj, a három omladozó épület, a görög templom hátulról, az átjáró lépcsővel...
    Szóval nagy gratula, igazán átjön a hangulat!

    VálaszTörlés
  6. Kedves Marcsi!:-)♥
    SIKERÜLT!!!!!!!!!!:-)))
    Élvezet volt végignézni a képeket, csak gratulálni tudok hozzájuk!:-))
    Már az indán is írtam a képhez megjegyzést, de itt a "Titkos ima" még inkább megragadott!:-)♥

    VálaszTörlés
  7. Gyönyörű kisváros, többször voltam már ott. A görögkeleti templomokat nagyon kedvelem, sajnos ez mindig zárva volt amikor ottjártam. Kénytelen leszek valamikor ismét elmenni :)
    Ismerős az összes helyszín.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is tetszik nagyon! Most sem lehetett bemenni...valami kiállításra készültek..pedig jó lett volna..
      Köszönöm,hogy körülnéztél nálam....
      Marcsi

      Törlés
    2. Nem tudom mikor lehet majd megnézni, pedig szeretném ezt is bemutatni a blogomban. Már néhányba sikeresen bejutottam - legutóbb a Máriapócsiba. Arról írtam is egy három részes sorozatot. Na, majd próbálkozunk :)
      További szép napot.

      Törlés