Összes oldalmegjelenítés

2013. március 10., vasárnap

Bástyasétány 77......



Ez a régi film ugrott be,amikor tűnődtem a bejegyzés címén.
Délután volt már, szép napos idő,és a Várnegyed..Agyonfotózott téma,tudom,de nem érdekelt,mert szeretem. 
Az eredeti tervem az volt,hogy kivárom a kék órát. Ahogy alkonyodott,olyan hideg szél támadt a Duna felől,hogy sapka,és sál nélkül bizony feladtam...no majd legközelebb.Szerencsére gyakran jár a 16-os...Lefelé ,a dugókban el-elakadva a busz kissé fátyolos ablakán át gyönyörködtem a kék órás színekben.





































































4 megjegyzés:

  1. Remek fotósétát tettél. A döntésedet teljesen megértem, tapasztalatból tudom, hogy milyen hideg a dunai szél. Szép fotósorozatot töltöttél fel, vannak közte nagy kedvencek :) Az 5. és 8. fotó különösen tetszik, gratulálok.

    VálaszTörlés
  2. A really beautiful series of photos!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dear Linda! Thank you very much! I'm glad you liked my photos.....

      Törlés