Összes oldalmegjelenítés

2013. április 26., péntek

Kócsag lesen.....

Tegnap hajnalban láttam a parton két kis kócsag párt,persze nem volt nálam gép,mert nordicoltam.
Ritkán lehet őket látni,nagyon félénkek.Amikor elindul a szezon,már csak a hajnali röptüket látom a magasban.Nem tudom hol fészkelhetnek,biztosan valami nagyon nyugis helyen.
Ma géppel indultam,és alig vártam,hogy leérjek a partra,vajon ott lesznek-e..
Nem voltam boldog,mert egy egész hattyúcsapat bitorolta a kis öblöt,tollászkodtak,eszegették az algát. Akkor észrevettem a kócsagot,csak egyet,eltörpült a nagytestű hattyúk között.Óvatosan mozogtam,teleobjektívet vittem csak. Nagyon éber volt,ahogy közelítettem,úgy távolodott,nem engedett bizonyos távolságon belül magához.Pár képet sikerült csak,aztán felröppent. ..és akkor landolt a kis mólón egy szürke gém.Soha nem láttam még itt.Csodaszép,és nagyon méltóságteljes.Ő sem időzött sokáig.
Eldöntöttem,cipelni fogom a gépet egy ideig, a hajnali túráimra.




























8 megjegyzés:

  1. Marcsi! megesz az irigység. Olyan hangulata van a képeknek, és annyira szépek, hogy nem találok szavakat. Nagy-nagy gratuláció!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Tibor!Örülök,hogy látni-érezni azt a nyugalmat ami fogad reggelente.A Balaton csodaszép,és minden nap mással varázsol el.

      Törlés
  2. Gratulálok a szerencséhez és a remek fotókhoz. Kicsit macerás mindig cipelni a telét, de azt hiszem hosszú távom biztosan megéri!!! Én télen sokszor próbáltam csonttollúakra bukkanni, hogy lefotózhassam - de nem volt mindig nálam a gép. Kétszer sikerült velük összeakadnom. Gyönyörű napsütéses időben, alig pár méterre voltak tőlem - csak éppen a gép nem volt akkor nálam :(
    No, majd jövőre... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Miklós!Ismerem ezt,a legjobb pillanatoknál sosincs ott a gép.
      ...de aztán lesznek más alkalmak,ha nem is pont olyanok,mint amiket kihagytunk.

      Törlés
  3. Tyűű Marcsi, ezek nagyon jók lettek! Kedvencem a harmadik kép! :)

    VálaszTörlés
  4. Tanulság, soha ne hagyd otthon a géped!:) Hangulatosak!

    VálaszTörlés