Összes oldalmegjelenítés

2013. június 1., szombat

Tour de Pelso 2013...

Pelso....a Balaton latin neve.
Pár szó a versenyről...
1991 óta rendezik meg Siófokon az amatőr kerékpárosok Balaton kerülő országúti versenyét.
Négy távra nevezhettek az indulók.A leghosszabb 200 km,76 km,40,és 25 km-es vonalon.
A rajtot néztem meg,mert ezután kiürül a helyszín a célba érésig. Csak a kerékpár bemutató cégek standjai,és a büfék körül van némi mozgás.



Startvonal


Várakozás


Feszültségben

Utolsó ellenőrzés



A Gép..

Még két perc..














Hajráááá...

Start!!!!











"Utóvéd"





6 megjegyzés:

  1. Pelso - ezt tudtam! :)
    Tudod, hogy honnan? Van egy balatoni fotós akinek nagyon tetszenek a fotói és időnként rá-rákattintok az oldalára: http://www.pelso-photo.com/
    Nagyon jó pillanatképek készültek a versenyről.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm! Megnéztem az idézett oldalt,szép fotói vannak.

    VálaszTörlés
  3. Sport témájú fotók mindig érdekesek.
    Tetszettek a portréid és a "tömeg" is.
    Várom a következő sorozatot is.
    Szórakozott Professzor

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök,és köszönöm! Kedvet kaptam életképeket fotózni.Igaz itt bátor voltam,mert ez egy esemény volt,és tömeg...senki sem figyelte kit fotózom.
      Lesz folytatás....

      Törlés
  4. Gratulálok!!!! A SZÉPÉRZÉK és a NYITOTT SZEM ha együtt van akkor születnek ilyen ritka szép képek, a minőségre értettem elsősorban. A tartalom az egyéni ízlésre utal ami szintén csodálatos. Ezek a képek a FOTÓSt dicsérik nem a kamerát. (ezt az utóbbit azért írtam, mert ismerem az irigyek megjegyzését: " könnyű ilyen géppel...") További szép munkát kívánok Lóránt

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm kedves Lóránt! Jól esnek a dicsérő szavak,igyekszem...

      Törlés