Összes oldalmegjelenítés

2013. november 21., csütörtök

Mátyás - templom....Budavári Nagyboldogasszony-templom.




Nagy várakozással indultam megnézni a templomot, rekonstrukciója után.
Ajánlom mindenkinek,mert gyönyörű.
Amit nem ajánlok a látogatáshoz,az a hétvége,és a nyitás ideje.Mindkettőbe belefutottam.Mivel belépőt kell váltani,bent  szembesültem a tömeggel.
Kicsit megriadtam,mert egy tűt nem lehetett volna leejteni,nemhogy fényképezni.Idegenvezetők magasra tartott "palacsintasütővel"gyűjtötték  maguk köré csoportjaikat,és hangzavar. Szerencsémre,úgy dél körül a csoportok elvonultak,és végre nyugalom lett....






































































































4 megjegyzés:

  1. A részletek mestere vagy! Nagyon tetszenek azok a képek, ahol egy-egy részlet ragadta meg a fantáziádat. Na és a fényeket is szépen felhasználtad.
    Két nagy kedvencem: felülről a harmadik és alulról a hatodik.:)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm cerezo! Örülök,hogy tetszett...

    VálaszTörlés
  3. Szia Marcsi!
    Egyetértve az előttem szólóval mesteriek a részletek, de összességében is élvezet volt végignézni a képeidet!:-))
    Minden jót kívánva
    Anti

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Anti! Köszönöm dicsérő szavaid..Szeretem a részleteket kiragadni,amik hatnak rám valamiért.Örülök,hogy tetszett!

      Törlés