Összes oldalmegjelenítés

2015. február 22., vasárnap

A Budai Várban....

A Nemzeti Galéria

Ajánló
Megnéztem a Rippl-Rónai Maillol kiállítást a Nemzeti Galériában.Tetszett..
Nem lehetett fényképezni,pedig készültem rá..így csak gyönyörködhettem,egy-egy képnél sokáig ácsorogva,hogy biztosan bevésődjön...
Ha már itt voltam, a szikrázó napsütésben jól esett sétálgatni,nézelődni,és persze fotózni....




Itt koncertezett..

N. Galéria
Fény


Lámpák


Egy kicsit másképpen


Három madár...

Napfürdő


Renoválás alatt

Halászó fiúk-részlet  Önfeledt öröm..

Ősforrás

Görgey Artúr

Látkép lámpával

Utcácska

Savoyai Jenő lovas szobra-részlet   Rabságra ítélve....

Tűzfalak

Bástya sétány

Csipkés

Pallas Athéné

Ma csak a Nap ellen...

"Női napozó"...

Gróf Bethlen

Lefelé a hegyről

A kék Duna...








6 megjegyzés:

  1. A lefelé a hegyről a kedvenc! :)

    VálaszTörlés
  2. Szia Marcsi! Melyik napon voltál a Várban? A héten én is sétálgattam ott egy kicsit. :)
    Egyszer csak összefutunk már. :)

    VálaszTörlés
  3. A kiállítások általában már csak ilyenek :) Valahol megértem a szervezőket. A képeknek nem tesz jót a villanófény. Aki kicsit komolyabban veszi a fotózást tudja és betartja a korlátozást, viszont sokan nem... Ráadásul most már az okos telefonok is országúti cirkálókkal vetekedő halogén fényekkel villannak, szóval nehéz lenne rendet tartani. Szép sorozat, engem az esernyős fogott meg nagyon :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez időszaki kiállítás,itt nem lehetett.Ugyanitt egy másikon lehet...ki érti ezt? Tudom,hogy a vaku árt a képeknek,ezt meg is érti a többség,de nincs kivétel...
      Köszönöm Miklós!

      Törlés