Összes oldalmegjelenítés

2012. április 8., vasárnap

Húsvét..... vesztegzárban






No nem orvosi vészhelyzet,hanem a szeszélyes április adott egy fricskát.
Tegnap zivatar,olyan igazi villámlós,dörgős amilyen nyáron szokott,de az eső az maradt.Nem is zavart annyira,mert ünnep lévén a konyhában tüsténkedik az ember lánya.Ma pedig a viharos szél marasztalt itthon,pedig próbáltam kimerészkedni,de bevallom meghátráltam.Még van egy nap...
Mit is lehet ilyenkor fotózni? Kedvenc virágomat,ünnepi dekorációmat..ennyi volt.







13 megjegyzés:

  1. Én is nagy garral nekiindultam a parknak a fotógéppel.Tíz perc múlva ugyanazzal a nagy garral robogtam haza... Képek nem születtek.Sebaj húsvétolunk itthon.

    VálaszTörlés
  2. Én az erkélyemre simán kijutottam, sőt egy kicsit anyám kertjébe is. Nagyon haragszom erre az időjárásra. Há mér pont húsvétra kellett ez?

    VálaszTörlés
  3. Hát igen, érdekes ez a húsvét. Én is végigfagyoskodtam a három napot.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Így jártunk! Szégyenszemre fűteni kellett,amikor már napozni lehetett az erkélyen....

      Törlés
  4. Kellemes Mikulást... őőő, akarom mondani nyuszit mindenkinek! :)
    Kedves Hölgyeim, engedjék meg, hogy virtuális locsolkodást tartsak!

    E szép ajtón bekopogék,
    Ha nem bánják, locsolkodnék
    Öntök asszonyt lányával,
    Várok tojást párjával.
    Ha pedig sajnáljátok,
    Mindjárt porrá áztok,
    Mert kölni helyett
    Vizet öntök rátok!

    Loccs-loccs! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez kedves volt Dani!Köszönöm!
      Ezért virtuálisan választhatsz piros,kék,avagy aranyszínű (csoki)tojást!!!!!

      Törlés
  5. Köszönöm Marcsi, akkor piros tojást választok! :)

    VálaszTörlés
  6. A kedvenc virágod mostantól az én kedvencem is. Jobb időjárást!

    VálaszTörlés