Összes oldalmegjelenítés

2012. április 27., péntek

Reggeli fotó-(tor)-túra....


Újból korán megyek nordicolni,már hamar világosodik.Nem szoktam gépet vinni magammal,próbáltam már,zavaró,mert közben kellemetlenül laffog a hasamon a  nehéz fotóstáska.




Tegnap olyan gyönyörűek voltak a korai fények,és fájt a szívem.
Gondoltam egy nagyot,ma reggel előkaptam a hátizsákom,a gépre felraktam a nagylátót,semmi más objektív,és fel a hátamra.Jó ötletnek bizonyult ,csak így nem a megszokott testedzés volt,mert a két botomat nem túl sokat használtam,maximum eldobáltam,és összeszedtem.Végül is...




A madarak már fenn vannak,indulás!Hol a kávém?????


Hova mennek?


Megelőztek!!!!!!!


Nincs itt kócsag barátom.


Hajó...tükörben 


Hullám-vonal




Ma már nem volt itt a kikötőben a Helka,pedig spóroltam rá nagyon,átment Füredre.A Kelént azért sikerült elkapnom.  




A Kelén orra
















Japán kerti hidacska 










Valami sárga








Pöndörödők


Tótágas




Fények




10 megjegyzés:

  1. NAgyon szepek a fotok Marcsi! Reggel jo fenyek vannak.

    VálaszTörlés
  2. Reggel minden sokkal szebb, gyönyörű lehet ilyenkor a Balaton. Ráadásul sehol senki. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már nem sokáig tart ez az állapot,utána rumlis lesz minden.Indul a szezon..sajna

      Törlés
  3. Gyönyörűek lettek a felvételek. :) Árad belőlük az üdeség, a reggeli frissesség. És volt időd átugrani Japánba is... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Tibor!Nagyon élveztem ezt az üdeséget,jó volt.A hétmérföldes botjaimmal pedig semmiség átugrani ....

      Törlés
  4. Nagyszerűek a képek. Nagyon tetszenek!Számomra a reggel szépsége,megédesíti a munkába mászkálás keserét... :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Miklós!Nagyon szépen fogalmaztál! tetszik

      Törlés
  5. Elárasztottál a sok szép képpel, az utolső...nem is: mindegyik tök rendben. Kézcsók.

    VálaszTörlés