Összes oldalmegjelenítés

2012. november 7., szerda

Színvadászat...



Talán az idén utoljára,mert az éjszakai fagyok már próbálkoznak,bár  a Balaton sokáig  temperál. Ezért itt később lesz tél,de bizony tavasz is,ha nagy  lesz a jég.
Az idén nem vagyok megelégedve a természettel,mert nem tobzódnak a sárgák ,pirosak,narancsok. Talán a nyári  sivatagi forróság volt az oka,hogy már akkor leégett a lomb.Az első őszi esőkre kizöldült minden,érdekes kontrasztot alkotva a leszáradt levelekkel.
Így most célzottan színeket kerestem.Jó lesz a hosszú téli szürkeségben előszedni,és kicsit feltöltődni....
Akkor színek...színek..színek






Sárga....


Piroskák...
Pöttyös

Óriások földjén


Vége a játszmának

Egyedül

ezmiez?

Tricolor



Rozsdás szív


Már foglalt.. 

Egyszer csak meghallottam a fakopáncsot,itt nem volt idő csak obicsere,mert féltem,hogy elrepül

Rőt...





Minden út a partra vezet.....az enyém legalább is

A kicsi és a nagy

Kötélkígyó

8 megjegyzés:

  1. Ej de jó kis őszi válogatás! :)
    öröm nézni az ilyen képeket, az "Óriások földjén" pedig különösen megfogott. Gratulálok! :)

    Tegnap voltunk mi is az Ernővel kirándulni és azt vettük észre, hogy nem barnák a fák. Szinte minden zöld volt, néhol egy kis sárgával. Ijesztő, ha ez vár ránk :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Tibor!akkor nem csak én láttam így...jaj ne..az ősz maradjon meg!

      Törlés
  2. Tény és való, hogy minden olyan furcsán viselkedik. A sirályos kép természetesen a szívem csücske, de a többi is tetszik. Például a sakktáblás, meg a Tibor által emlegetett óriások. :)

    VálaszTörlés
  3. Egyszerűen imádom! Az ősz a kedvenc évszakom - soha sem fogok betelni a szépségével. Eredményes volt a vadászatod :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is kedvencem,sokan nem értik meg,mert az elmúláshoz kötik,és az ugye negatív...lehetne vitatkozni.Örülök,hogy tetszett.

      Törlés