Összes oldalmegjelenítés

2012. december 5., szerda

Blue Danube


Kedves Látogatóim!

Ez egy sokadik kísérlet !A zene és képek,együtt. Ami a  vázlatban már simán működött,az bizony közzétéve  nem.

Ha az alsó címre kattintotok,felugrik egy link,indítsátok el a zenét!
Tegyétek le az oldalt tálcára,és nyissátok meg újból a blogot,és így zenehallgatás mellett nézelődhettek.Igyekeztem az aktuális témához illő zenét választani.
Ha Valamelyikőtök tudja az egyszerű megoldást,hogyan lehet ugyanazon oldalról elindítani mindkettőt,kérem írja meg ,mert így eléggé macerás,félmegoldás,de annyira tetszik..tetszene...(nekem). Köszönöm....



Blue Danube



Bécsben jártam....

Egynapos túra volt,ami nem kevés , nem is sok,de rengeteg  látnivaló.
Rendhagyó lesz,csak végigrohantam a Belvároson,sehol sem időzve.
A nyugalom,az ódon városrész hatott rám.
Az út apropója a híres karácsonyi vásár a bécsi Városháza előtt.
Színes forgatag,millió ember,millió portéka.A forralt bor fűszereinek aromája,és a frissen sülő kolbászkák fokhagyma illata lengte be az egész környéket.Karácsonyi zene szólt,az út túloldaláról indián zenészek pánsípjai hallatszottak,kakofónia volt a javából.
Amit sajnáltam,hogy az esti csillogó fényeket már nem tudtam kellőképpen kiélvezni,megörökíteni,mert indulni kellett haza...



















Tartom tartom...







Droszt































Luxus órák kicsiny boltja












Csomagolva















Fényfestett






Oszlopdísz












Harapok....


Miliő















Arany dömping


Fából


Üvegből


és tobozból


hóóóóóó..azért itt is van giccs


és kigyúlnak a fények







Gute Reise..........


9 megjegyzés:

  1. Ez jó volt Marcsi, és ahogy láttam azért szerencsére nem voltak olyan bántóan sokan. Egyszer én is voltam ezen a karácsonyi vásáron, de sajnos rémálommá, és igazi túlélő túrává változott. Nagyon aranyosak a lovak. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerencsém volt.A lovakról sok fotó készült,de ugye mindet nem rakhattam fel,annyira aranyosak voltak,és azok a fülvédők...

      Törlés
    2. Írj egy külön bejegyzést a lovakról és az ő fülvédőikről. :))

      Törlés
  2. Látványos fotósorozat. Nekem a kiragadott részletfotók tetszenek különösen. Többször voltam már Bécsbe, de a vásárban még soha.
    A fényfestett oszloprészlet kedvenc :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm.Mise volt,csak egy kordonnal elkerített részre lehetett bemenni,állványról szó sem lehetett, és millió ember.Örülök,hogy ez az egy sikerült,a többinél meglökték a könyököm..

      Törlés
  3. Köszönöm a hangulatos beszámolót, igazán élvezetes volt. A zene egyenesen megunhatatlan, imádom. Erről jut az eszembe, minden év január elsején ott ülök a tévé előtt és boldogan nézem a bécsi újévi koncertet. Ha másért nem is, de ezért érdemes egy évvel öregebbnek lenni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök,hogy tetszett így zenével.Újévi koncert függő vagyok szintén,anélkül nem indulhat számomra az Új Év....

      Törlés
  4. Marcsi, nagyon tetszett a beszámoló, hangulatos képeket készítettél!:)

    VálaszTörlés