Összes oldalmegjelenítés

2013. október 19., szombat

 Zsolnay negyed..Pécs...II.





A Gyugyi gyűjtemény....

2009.-ben Gyugyi László gyűjtő felajánlotta Pécs városának Zsolnay gyűjteményét, becsült értékének feléért (akkori értéke 2,6 millió € volt),avval a kikötéssel,hogy méltó helyre kerüljön. Itt a Zsolnay negyedben a Sikorski család szecessziós stílusú villájában kapott helyet. 576 tárgy,főleg váza ,és tál. Gyönyörűek.Szívem szerint végigfotóztam volna az összeset...
Inkább gyönyörködtem,és csak egyet-egyet ragadtam ki a nekem nagyon tetsző tárgyakból, motívumokból.
































































A terv,és megvalósulása.....








A Zsolnay negyed udvara....

Mint egy meseváros..Színes,és minden díszítés...mi is lenne... Zsolnay....












































6 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik az elsővel együtt!:-))

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörűek a műtárgyak, és csak ámulok, milyen szép képeket készítettél az ottani fényben. Úgy néznek ki, mintha egy prospektusban szerepelnének. Mélységes gratuláció! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tibor....köszönöm,ez nagyon jól esett! Ez új kihívás volt,mert ilyen helyen még nem fotóztam.
      Örülök nagyon....

      Törlés
  3. Sorakozom, mert nekem is tetszik!:)
    Gratulálok Marcsi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,köszönöm cerezo!!!! Mindjárt megnézem az új blogodat...

      Törlés