Összes oldalmegjelenítés

2012. március 6., kedd

Gőzölgő fesztivál..




Minden ami gőzölög...



Akkora reklámja volt...a Gödörben rendezték.Messziről lehetett már érezni a forralt bor illatát.Minden ami gőzölög..


Nagy várakozással indultam a forgatagba.Hááát..kb.10- 15 pavilon volt,forralt bor,kávé,tea,forralt sör(?)erre kíváncsi lettem volna,de nem  láttam,hogy iszogatták.Gyümölcsteával próbálkoztam,mert szeretem.Ehhez képest,a teába fagyasztott,de azért kiolvasztott gyümölcsöt raktak. Nem lett volna ezzel baj,bár nem egészen erre gondoltam,de  valami hagymás mellett tárolhatták,mert rendesen elnyomott minden más ízt,négyszázért...jaaj,ne legyek már ilyen- a hagymatea jó a köhögésre!Körbejártam,azt hittem szétfotózom magam, a végeredményt itt láthatjátok..nem merült le az akkum.






Milyen lehet?


Fényesre súrolva










Óriás bögre



11 megjegyzés:

  1. KÁVÉ!!!! Nagyon jó kis illy-s csészefotó!

    VálaszTörlés
  2. Akkor nagyobb volt a "gőze", mint a lángja a fesztiválnak. :(

    VálaszTörlés
  3. Remek képek! tetszenek és az egész hangulata is.. :) sajnos és nem voltam kint de fotógép nélkül suhantam át az egyik nap.. de már meg bántam na majd legközelebb. :)

    VálaszTörlés
  4. Huhh.. hát ez elég gáz, akarom mondani gőz lehetett.... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem sikerülhet mindig-minden,amit elképzeltünk....

      Törlés
    2. Najó, de ahhoz képest ahogy meghirdették... ez elég vérszegénynek tűnik.

      Törlés
    3. Rosszul fogalmazhattam! Nagyot csalódtam,nem ilyennek képzeltem, a beharangozás után....

      Törlés