Összes oldalmegjelenítés

2012. március 21., szerda

Még nem az igazi tavasz...








Ide mindig később érkezik... Két hete,még a partra kigyűrődött  jégtáblák olvadoztak.Most még elég ingerszegény a szemnek a táj.Már alig várom,hogy berobbanjon az igazi tavasz.Napok óta figyelgetem,de  már nem bírtam magammal! Csak egy kis naplementét..vagy valamit.... 



Úgy kalkuláltam,hat körül megy le a Nap,ötkor elég elindulnom.
Nappal szemben vágtam át a Fő téren,de visszafordulva ott napozott új ruhájában a Víztorony.Sajnos még nem lehet felmenni.Egyik nap,láttam,hogy megy felfelé a lift,azonnal odamentem,hogy én is mennék,de csak a kávézó leendő bérlőit vitték fel körülnézni. Májusra ígérik.
A Zeneiskolánál megálltam egy kicsit Bartók szobránál.
A parkban még semmi friss zöld ,az őszi száraz maradványok mindenütt.
A part menti sekély vízben hattyúk tollászkodtak.A vadkacsák között már dúl a háború a tojó kegyeiért.
Bóklásztam egy kicsit,míg vártam,hogy lebukjon a Nap a tihanyi domb mögött.
Ekkor már egyedül voltam a mólón.Ezt szeretem,ilyenkor csak az enyém...
Csodás tűzgolyó.
Hirtelen kezdett sötétedni,szedtem is a lábam hazafelé.







Bartók  
















Még alszanak a platánok










Bronzba dermedt






Vetélkedés



Parkoló 
Még kihalt a kikötő
Csodás tűzgolyó
Esteledik

12 megjegyzés:

  1. minden setad legyen legalabb ilyen szep es ennyire harmonikus...
    ..es a vizmagassag ??? mostanaban annyi ijesztöt hallani erre-arra..., magam is kivancsi vagyok, es szeretnem sajat szemmel latni a valosagot...

    Grat a bloghoz !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi dino!
      Nagyon sekély itt a déli parton.Tavaly nem győzték leereszteni a Sión,mert kiáradt. Temették már párszor...és mégis feléledt.Most is így lesz!

      Törlés
  2. Minden a tavaszi startra vár. :) Az a tűzgolyó nagyon szép lehetett élőben. És hát persze a kacsák akik mindenhol ott vannak. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szép volt élőben.Még egy hét kell szerintem a startig.

      Törlés
  3. Nagyon szép lett a sorozat. A lenyugvó napkorong csodás a hanyagul odakúszó felhőpamaccsal. Lassan, lassan, de éled a természet. :)

    VálaszTörlés
  4. Köszi! Örülök,hogy tetszett....

    VálaszTörlés
  5. NAgyon tetszik a sorozat!A platános és a naplementés kép viszi a primet (nálam).

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm! örülök,hogy benéztél...

    VálaszTörlés
  7. Még egy kicsit kell türelemmel lenni, de a Balaton minden évszakban csodás. Minden képen valahogy ott van a bóbiskolás, mint amikor már ébredezünk reggel, de még egy pár percre visszaszunyálunk, hogy ráérünk még...

    VálaszTörlés
  8. Tetszett a hasonlatod! Igen..ezt lehetett érezni!köszi

    VálaszTörlés
  9. Marcsi, szepek a kepek...A csodas tuzgolyoval az elen. Es az "esteledik" is. Puszi.

    VálaszTörlés