Összes oldalmegjelenítés

2012. március 3., szombat

Belvárosi séta....


Tükör-kép






Nagyon szeretem Pestnek ezt a részét.Szerencsére meghagyták annak,ami.
Rendezett,és tiszta,már ennek is örülni lehet.
Építettek pár új csupa üveg irodaházat,de belesimulnak a környezetbe,izgalmas tükörképeket produkálnak.





Időnként,ha itt vagyok,mindig átsétálok a város szívén.
Régen elhagytam már,de a gyökereim itt vannak.Sokszor eltűnődöm,hogy talán vissza kéne térnem.Aztán győz a józan ész,mert a mai valósága már nem az,ami emlékeimben él.Ilyenkor nosztalgiázom kicsit, feltöltődöm,aztán jól elfáradva jövök haza...nyugis kis városomba.


Deák téri evangélikus templom


Anker ház


Hullámvonalak
Sziluett
Kontraszt


Vigadó










Duna korzó

Grasham palota

8 megjegyzés:

  1. Milyen jó hogy egy séta kiváló képeiből két bejegyzést alkothattál.Mindegyik kép nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  2. De jó képek! Az első nagyon tetszik, ügyesen szerkesztett! Ráadásul részt vettem az építésében :)
    Látom sok mindent eldöntesz mostanában! :D Jól áll a képeknek! Gratulálok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Látod,ezt nem is tudtam!Klassz látvány!..és köszi !

      Törlés
  3. Az az csupa üveg épület nekem is az egyik kedvencem. Fantasztikus, ahogy a környező házak homlokzata tükröződik benne. Dani kézjegyét felismerem benne. :)

    Nekem főleg a sorozat első fele jön be, az alkonyat nagyon szép kékes lepellel burkolja a képeket.
    És tényleg, szokatlan tőled a döntés, vannak témák, amiknek kifejezetten jól áll.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Tibor!Tényleg egész mások a fények,csak sajnos nem mindig tudok akkorra szervezni.(a döntés most nagyon bejön,próbálgatom)

      Törlés