Összes oldalmegjelenítés

2012. február 27., hétfő

Fotósok,ha sétálnak....








Mire eljött a szombat,már csak ketten maradtunk Manóvezérrel.Sajnáltam ,hogy a többiek nem tudtak eljönni,de más elfoglaltságuk volt.
Mert az idő az szép volt....igaz a szél néha fel akart borítani minket.
Manóvezér tervezte az útvonalat.Rábíztam magam.
A Deák téren volt a találkozó.
Innen indultunk,le a Duna-partra,át a Lánchídon, a Rondellán felsétálva a Várba,majd át a Mátyás templomig.




Jókat beszélgettünk közben,forralt boroztunk is fenn a Várban,és.... fotóztunk.......
Ami nagyon megdöbbentett,hogy mennyire hagyják lepusztulni a múltunkat.Néhol láttam állványozást,de szerintem csak azért,hogy ne boruljon rá semmi a gyanútlan sétálóra Az Ifi- park is egy romhalmaz.....(az első szerelem emlékei kötődnek hozzá.A képzeletem játszott velem.. zenefoszlányokat hozott a szél...Bergendyék játszottak ...)
Annyi felesleges marhaságra költik a közpénzeket: Nem is értem! Bár sok mindent nem értek.
Észre sem vettük,elszaladtak az órák,annyi volt a látnivaló.
Jó kis séta volt. Köszönet érte Miklósnak.
Meséljenek inkább a képek....













































13 megjegyzés:

  1. Vérző szívvel nézem a képeket :(
    Sajnálom, hogy nem lehettem veletek, már teljesen elernyedt az exponáló izmom. Viszont a fotóid szépek lettek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért ne vérezzen,majd legközelebb...remélem jól Vagy már! Köszönöm.

      Törlés
  2. Sajnálom, hogy nem tudtam veletek tartani! Jó nagy sétát tettetek. A várfalas képed nagyon bejön, és a többi is szép!

    VálaszTörlés
  3. Jajj az a kissas, vagy sólyom... nagyon aranyos. Csatlakozom az előttem szólókhoz, sajnálom, hogy nem tudtam menni. Jók a fotók, úgy látom most a döntögetős korszakodat éled. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A sasos, sólymos vitézek állandó látványosságai a Halászbástyának.Turisták(és fotósok)nagy örömére.Bár az előbbieknek nem olcsó a madárral fotózkodni.5 európai pénzbe fáj...

      Törlés
    2. Sólyom volt,bár nem volt nálam a kis madárhatározó..A fix 50-el muszáj volt,aztán ha másik volt fenn,már bennem maradt a "döntés"....

      Törlés
    3. 5 ajrò? Hát nem volt szívbajos a bácsi.

      Törlés
    4. ...háááát nem is tolongtak....

      Törlés
  4. Igazán jó kis túra volt.Örülök,hogy mehettünk.Ráadásul az időjárás is mellénk állt.Mindegyik kép nagyszerű!
    Ui.:Lgeközelebb a másik oldalról támadjuk majd a Várat!:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó volt bizony.A másik oldalról is lesznek jó témák !

      Törlés
  5. Jo kis setatok volt...engem persze nem hivtatok!:)
    Nagyszeruek a kepek, Marcsi, itt jobban mutatnak, mint az Indan.
    Azt olvastam valahol, hogy 20 eurorert meg is roptetik a solymot.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Éva! észrevettem én is,hogy nem mindegy a háttér ahol megjelennek.
      20 euro?? ezt nem hallottam,nem rossz....

      Törlés