Összes oldalmegjelenítés

2012. február 18., szombat

Fő téri séta..








Tegnap,egész nap havazott még.Ma gyönyörű napsütés,és végre plusszok,mehetnékem volt...Felkaptam a gépem,és elindultam,de valahogy semmi nem fogta meg a szemem.A téma az utcán hever..mondják..ebből annyi volt az igaz,hogy állandóan a lábam elé kellett néznem,mert ha nem figyeltem,bokáig merültem a latyakba.A Milleniumi  park felé vettem az irányt.Egy ilyen orrom elé nézéskor láttam meg a napórát.Nem mutatta az időt,mert valami beárnyékolta,bár a téli időszámítás miatt úgysem lett volna hiteles.



Akkor jött az ihlet,köztéri szobrok..
Olyan érdekes,hogy más városban,külföldön mindig fotózok szobrokat,és ahol élek,ott alig..
Talán mert hozzátartoznak életem díszletéhez?
Egészen más szemmel néztem most rájuk,mint amikor nap mint nap elballagok mellettük.
Nem sokat találtam fotózható formában,mert télre jól bebugyolálták őket.Felvillanyozódva indultam tovább.A siófoki származású Varga Imre szobrai vannak itt többségében.
Ahogy én láttam........

Kálmán Imre

Mártírok







La Charogne
Czóbel

Professzor




Vénusz születése

Bevallom meglepődtem ezen a címen,mert ha ránézek a szoborra(részletét fotóztam csak),egy csúszdáról
lecsúszó nőnek láttam...nem értettem az üzenetét,de ha jobban belegondolok ...végül is lehet.

Ernyő alatt




II.Rákóczy Ferenc


18 megjegyzés:

  1. Mondasz valamit. Itt is annyi szobor van, mint a fene, és észre sem veszem őket. Ügyesen belesimulnak a környezetükbe.
    Jó témát választottál. :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó sorozat.Nekem legjobban a "Mártítok" és a "II.Rákóczi ferenc" tetszik.Ez utóbbi-azzal,hogy az élesség a koronán, és nem az arcon van-azt sugallja,hogy"király lehetett volna"...

    VálaszTörlés
  3. A "Mártírok"-at mintha pont erre a hideg téli időre találta volna ki. :) Nekem az "Esernyő alatt" tetszik a legjobban. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Irma! Igazad van,a női alak mezítlábas,de nem sikerült úgy,ahogy elképzeltem..

      Törlés
  4. olyan jó hogy így helyünkbe hozod a szép dolgokat, köszi :)
    szinte ott érzem magam, és ez a Marcsi féle kísérőszöveg hozzá... :) Maris

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök,hogy benéztél! Gyere máskor is Marisom!

      Törlés
  5. Jó képek lettek! tetszenek :) és a hangulata is tök jó.. :)

    VálaszTörlés
  6. Jó kis séta. Tetszik mind. Czóbel Szentendréről került át?

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm! Ez másolat,az első van Szentendrén.

    VálaszTörlés
  8. Jo kis bejegyzes es jol sikerultek a kepek!

    VálaszTörlés
  9. Marcsi!
    Köszönöm a zimankós támájú, ugyanakkor nagyon meleg-hangulatú művészeti tárlatvezetésed.
    Egyedi "leshelyet" választottál az "Ernyő alatt" képedhez.
    Blogger (1060. látogatód)

    VálaszTörlés
  10. Örülök,hogy tetszett kedves Blogger! Nézz be máskor is....

    VálaszTörlés