Összes oldalmegjelenítés

2012. február 4., szombat




     Jégszirének éneke...


Kemény fagy van mostanában.Jegesedik a Balaton.
Egyre kisebb a vízimadarak élettere.
A parton bóklásztam,fotótémát keresve..miközben próbáltam lefeszegetni fagyott ujjaimat az exponálógombról,
és akkor meghallottam....

Először nem is tudtam, mit is hallok..

Mint amikor egy üres üvegbe belefúj az ember,talán..de ez sokkal magasabb hang 
volt.Távoli,és nagyon misztikus,hol elhalkult,hol felerősödött...a szél zenélt a jéggel..
a Jégszirének énekeltek...
Fantasztikus élmény volt.
































8 megjegyzés:

  1. Üdvözöllek a klubban. :) Örülök, hogy te is elkezdtél blogolni. :) Jó kis kedvcsináló a jeges Balatonhoz, remélem sikerül lemenni nekünk is. Azért ez a hétvége lehet, hogy nem lett volna jó.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi!Folyamatosan havazik,lemondtátok volna...lassan ki sem lehet menni.

      Törlés
  2. Nahát és nem is szóltál, hogy van blogod! :O
    Gratulálok és som szép képet, sok-sok látogatót kívánok. :)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm Tibor!Nem szóltam,de olyan friss,hogy még nem száradt meg rajta a tinta,és csiszolgatom is.

    VálaszTörlés
  4. Marcsi! PC alapismeret hibákkal, kalandos klikkelésekkel, de nagy nehezen megtaláltalak - HURRRRÁ
    Képeid egyediek és érdekesek.
    A képekhez tartozó megjegyzések, gondolatok, megérzések feldobják a bloggodat.
    Sok-sok jó elkapott pillanatot.
    Üdv,
    Bloggerkukkoló

    VálaszTörlés
  5. Szia Marcsi! Végre még egy blog! :D
    Hajrá-hajrá! :)

    Nagyon tetszenek a képek! Irigykedek a téli Balaton miatt!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Dani! Nagyon tetszik a dolog,már régóta dédelgettem,aztán belevágtam!

      Törlés