Összes oldalmegjelenítés

2012. február 8., szerda

Nagyon ...tél van.


Ma  nem esett már a hó,szikrázó napsütés volt.
Végre kimerészkedtem fotózni, elegem is volt már a bezártságból,mert a kötelezők miatt dugtam csak ki az orrom napok óta.Jól beöltöztem,mert  foga van az időnek,és miután már úgy éreztem magam, mint egy kötözött virsli,elindultam..
Szeretem a havat.Amikor szép fehér....Az utcákon,a házak között pillanatok alatt ronda szürke mocsokká züllik.
Szerencsés vagyok,hogy tíz perc alatt szinte érintetlen helyre juthatok.


Csend volt.. Jég és hó mindenütt.Olyan furcsa,hogy nem hallani a megszokott hangokat,a víz lotyogását a kövek között,a madarak csapkodását,hápogását.Vajon hova húzódhattak?
A szél is csak fújdogált. Biztos elfáradt az elmúlt napokban..Nyomai látszanak a havon.



Mozgalmas látnivaló nem volt.Hisz míg a szem ellát fehér minden, de ennek is megvan a maga varázsa.
A nádas ad némi színt,de már nem sokáig.Csúszott az eddigi enyhe tél miatt a nádaratás.Tudom,hogy muszáj,de milyen ronda lesz utána!!!! Tavasszal kizöldül hamar,költőhelyet adva a madaraknak.
Gyorsan lekaptam még pompájában.
Miután minden követ,bokrot,nádat lefotóztam,és elkezdtem fázni is nagyon,hazaballagtam.
Jó kis délután volt.Feltöltődtem....
Ígérem,megmutatom a többi arcát is a Balatonnak,mert mindig más.....

















Mit láttok "bele" ebbe a képbe??????


12 megjegyzés:

  1. Jaj, ne tedd ezt velem! :(
    Alig bírom visszafogni magam, hogy ne induljak máris útnak.
    Szép, nyugodt képek születtek, kedvencem a hóból kikandikáló száraz növény, a finom árnyékokkal-fényekkel.
    Az utolsó kép meg olyan, mintha egy kutya feje volna. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nosza! Mondtam,hogy gyertek,és azt is mondtam,hogy teszek fel kedvcsinálót!
      ..és köszi!

      Törlés
  2. Örülök,hogy olvashattam.Megy a kedvencek közé,állandó olvasnivalónak!Nagyon tetszik a sorozat.Még életemben nem voltam a Balatonnál télvíz idején.Most elvittél.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Miklós!Ahogy írtam a Tibornak,beszéljétek meg...

      Törlés
  3. Jajj, nagyon mennék én is, csak ne lenne olyan rettenetesen hideg... :(
    A mit láttok bele a képbe kérdésedre válaszolva: egy fejfájással küszködő fekete fejű jegesmedvét. Az egyik mancsát odaszorítja a fejéhez. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A tél az hideg!Ez nem szokta visszatartani a fotósokat!!
      Hasonlóan gondoltuk...a lecsúszott takarójú medvét láttam benne.

      Törlés
  4. Jó fotók Marcsi! Szeretem a nádas téli, még aratás előtti arcát. Menni kéne Balatonra... Mikor??? :)

    VálaszTörlés
  5. Mit láttok "bele" ebbe a képbe??????
    Marcsi egy egyértelmű: Kőpárnán, jobb oldalán alvó, turcsi orrú, bozontos hajú, talán mosolygó hóembert!
    Tetszenek a képekhez nagyon passzoló "szösszenetek"
    Bloggerkukkoló

    VálaszTörlés
  6. Bloggerkukkoló...örülök,hogy tetszik!
    Érdekes dolog,hogy ki?..,mit?.. lát meg egy képen.
    Hasonló lehet a Rorschach-teszt(igaz,azt tinta pacáról kell elmondani,de a lényege ez).Sajna nem tudom kiértékelni,de nem is erről szól!Csak egy képzelet-megmozgató játék volt!

    VálaszTörlés
  7. Klassz lett! Kívánok sok - sok hangulatos bejegyzést és rengeteg képet.
    Csodaszép a Balcsi télen is!! Jó képek sikeredtek!

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm Gábor! Örülök,hogy benéztél!

    VálaszTörlés